Asunto:[coaciosforu] Riyidores en la Ría de la Villa
Fecha:Martes, 17 de Julio, 2007  00:26:12 (+0200)
Autor:Xuan Cortés <juancp @..................es>

Hola coacios:
 Güei 16/07 númberos altos de Gaviotes Riyidores ( Larus ridibundus ) en l´Espuncia ( Ría de la Villa):
- 320 total de Gaviotes Riyidores
- 74 xuveniles
- 5 Gaviotes Tiestaprieta ( Larus melanocephalus)
 Tamién na Espuncia
- 1 Paletón( Platalea leucorodia) plumaxe nupcial
- 5 Algaravanes piqueños ( Numenius phaeopus)
- 1 Chibibí ( Tringa totanus)
N´el porreu de Sebrayu de baxu
- 1 Fulcre ( Fulica atra)
- 12 Chibibís claros ( Tringa nebularia)
- 2 Carriceres ( Acrocephalus scirpaceus) ;un Cuquiellu ( Cuculus canorus) volantón pedía-yos comida.
Po la mañana dende ´l cau de Llastres  ( Colunga) en una hora.
- 4 Pardielles Baleares ( Puffinus mauretanicus)
- 9 Mazcatos ( Morus bassanus) subad
Aunque nun sean páxaros entre 11-14 Tolines ( Delphinus delphis) piescando delantre el cau durante mas de una hora.
    Ye una pena que´l Sinsonte ( Tetrax tetrax) que tuvo nel porreu de Sebrayu de baxu ( Ría de la Villa) ,el domingu 15/07, fuese espantau ,por un grupu de xente que acostumbra los domingos a " barrer " esti porreu , supuestamente " en aras de la ciencia".
   Salú
          Xuan Cortés
  Axunto semeyes