Asunto:Re: [coaciosforu] local COA
Fecha:Sabado, 11 de Agosto, 2007  23:16:11 (+0200)
Autor:jjfuentearcea <juancho @.......net>

No se me malinterprete,  pues no doy jabon ni a mi güela(onde tará ya la probe) pero viendo la afición y el trabajo por amor al arte, junto a les penuries económiques que trasllucen en el emiliu , y la cantida de perres que hay pa esto y lo otro da un poco de pena.
Como algo se de eso del trabayu por amor al arte, en otru tema pàxiareru, comprendolo mejor.
Tando superliau,  y poques veces reconociu el esfuerzu, cuando algún amigu me comenta  aquello de que sarna con gustu nun pica, yo tamien y digo que el tar agusto con uno mismu en el desarrollu de la afición, a pesar de too, ya compensa.
Animo.
JJ