Asunto:[coaciosforu] Gavia stellata, Phalaropus fulicarius, C. cinclus cantando, etc
Fecha:Jueves, 2 de Diciembre, 2010  19:09:35 (+0000)
Autor:Clemente Alvarez Usategui <causategui @.......com>

28.11.2010
Río Caudal, Valmenor, Mieres

Sylvia atricapilla: 1f.

30.11.2010
Río Caudal, Mieres

Vanellus vanellus: c. 70 en bandu esnalando de sur a norte. Nun hay muches cites d´esta especie nel conceyu Mieres.
Cinclus cinclus: 5 en 1,5 km., d´ellos dos cantando, primeros cantos de la temporada d´esta especie.
Phylloscopus collybita: 4 en 1,5 km.
Gallinula chloropus: 2 en 1,5 km.

1.12.2010
Tamón

Vanellus vanellus:  c. 80

1.12.2010
Veiga, Grau

Erithacus rubecula: 1 leucísticu, con varies plumes del ala izquierda blanques, que ya se viera nel mismu sitiu la invernada pasada (2009/2010)

Toes les cites d´esti día 2.12.2010 de páxaros sedimentaos, mientres no se indique lo contrario:
2.12.2010
Perlora

Alca torda: 5
Hydrocoloeus (Larus) minutus: 5 de primer inv.
Larus melanocephalus: 1 ad.

2.12.2010
Candás

Gavia stellata: 3 xuntos, vídeos en:

http://www.youtube.com/watch?v=vLwhp0OGus8

http://www.youtube.com/watch?v=qdoXT5Rnif8

Hydrocoloeus (Larus) minutus: 1 de primer inv.
Larus melanocephalus: 23
Pluvialis apricaria: 22 esnalando hacia el oeste en migración activa sobre la mar.

2.12.2010
Bañugues

Ardea cinerea: 1
Egretta garzetta: 1
Melanitta nigra: 4
Larus melanocephalus: 20
Pluvialis apricaria: c. 500 nun bandu
Phalaropus fulicarius: 2
Charadrius hiaticula: 2
Calidris alba: 4
Alcedo atthis: 1
Phylloscopus collybita: 5

2.12.2010
Lluanco

Melanitta nigra: 1
Tachybaptus ruficollis: 1 (localizáu ya dies atrás por Xuan Cortés, especie rara en ambientes marinos)
Calidris maritima: 2

Saludos,

Clemente