Asunto:[coaciosforu] real
Fecha:Jueves, 1 de Marzo, 2012  22:17:39 (+0000)
Autor:Luisma Alonso Cuetos <luismaalonsocuetos @.....es>

Hola a toos/es. Sólo quería comentavos la situación que nos ocurrió ayeri a mediu día, subiendo pola carretera de la Collada d'Arniciu, pola vertiente de Piloña (anque en terrenos de Casu), cuando al doblar una curva en coche casique atropellamos a una real (Aquila chrysaetos) adulta y de bon tamañu (de xuro que una fema) que taba comiendo un melandru (Meles meles) na oriella de la carretera. Por suerte, a la real nun la tocamos y esnaló ensin problema dengún. Lluéu paremos a ver el melandru, que tenía pinta de llevar ya muertu unes cuantes hores (posiblemente atropelláu por un coche), polo que la real taba en realidá comiendo una carroña, comportamientu bastante común n'esta especie.
D'otra manera, comentar tamién la oservación güey d'una fema de Circus cyaneus na llende los conceyos de Sobrescobio, Casu y Piloña. Salú.
Luisma A. Cuetos