Asunto:RV: [coaciosforu] Chorlitejos chicos y Cierrón
Fecha:Martes, 20 de Abril, 2004  18:18:22 (+0200)
Autor:Xuan <juancp @..................es>

Hola coacios:
               Dacuerdu con les opiniones d´ Adolfo del futuru Parque y de
los porreos del Cierrón.
               Nel vranu pasau, falando co´l responsable del Ayuntamientu
la Villa d´estes coses, Manolo Blanco, dexei per claro cuál yera la mio
idega desti llugar i les posibilidaes que tinía, el futuru parque. Retrucome
diciendo qu´ésti Aytu. nun tenía ningún tipu de poder sobre el proyeutu, que
yo i pidí, y que tou venía dirixío de Madrí.
            Al Sr. Blanco nun i pasa desapercibío los valores naturales
destos porreos, pero paezme que el Sr. Alba direutor de la Reserva, ye la
persona más idonea pa dirixise y de xuru la menos enterá.
           Creo yo que nesta direición deben dir dirixies les alegaciones
que se faigan.
         Salú
                 Xuan Cortés