Asunto:[coaciosforu] la caseta Zeluán
Fecha:Martes, 4 de Mayo, 2004  21:52:55 (+0000)
Autor:Clemente Alvarez Usategui <causategui @.......com>

Hola coacios:

Güey 4-mayu-2004, de amanecida paré por Avilés a mirar un pocu los mazaricos
(nun ví ná raro) pero si me tocó soltar algunos cagamentos, al intentar -sin
ésitu- acceder a la antigua caseta de observación, agora trasladada a la
parte alta del borde sur de la charca. Pa empezar de onde se dexa el coche a
la caseta hay más de 300 metros, nun hay camín y la yerba llega poles
rodilles, cola rosada que había ya vos podeis dar cuenta del empape que
pillé. Aboqué finalmente entre valla y más valla a un cierre rarísimu que
nun sé pa que ye y que llindia nuna finca pequeñiña al borde sur de la
caseta, xunto a la mesma, y veo que tiene un candáu (del que nun sé quién
tien la llave) pero ye que´l candáu ta atorau de tierra y porquería, con lo
que nun podrá abrir ni el que tea la dichosa llave. Llegar a la puerta la
caseta saltando o rodeando, casi imposible, así que desistí de acceder pa
dexar como antaño los datos escritos y demás incidencies.
Nun sé muy bien a que obedecieron les primeres obres na charca Zeluán que se
cargaron el subserctor sur de la mesma (que ficieron un microhábitat simuláu
pal mazaricu les lleres -Charadrius dubius- y que nunca llegó a criar), y
menos entiendo esta segunda fase que dexa la caseta en un bunker insalvable
(y no te digo ná p´al que tenga alguna minusvalía). En fín, que marché
cabreau y quería esplicaciones de quién corresponda. Por cierto na charca,
sólo dos gallinetes (Gallinula chloropus) adultes y un machu azulón (Anas
platyrhynchos), na ría bastante probe pa la fecha que tamos:
Numenius phaeopus: 34
Limosa lapponica: 13
Haematopus ostralegus: 2
Larus fuscus: ún de primer branu, con deformación nel picu (de les
piquillargues, César)
Tringa totanus: 6
Calidris alpina: 17
Charadrius hiaticula: 2
Larus melanocephalus: 2 de primer branu, sin anilles
Saludos y a ver si tenemos semeya de esos falcinelos!!

Clemente

Una nueva forma de navegar. Descarga la Barra de Herramientas de MSN.
http://toolbar.msn.es/

                    !!!  2,430,555 Euros !!!