Asunto:Re: [coaciosforu] Cría de acuáticas en l a Furta: raposos
Fecha:Martes, 9 de Julio, 2002  13:40:29 (+0000)
Autor:Clemente Alvarez Usategui <causategui @.......com>

Hola Marcos y demás coacios:

Continuando con esti prestosu debate de La Furta, quizás yera bueno comentar
dalgunes coses: El valle Tamón nun ye un paisaxe virxinal ni ná parecio,
sino que lo mesmo que la mayoría d´Asturies ye un área sometía a un
tratamientu intensu por parte del home dende unos cuantos siglos atrás,
quizás agora más que nunca (pa bien o pa mal, depende de ca ún)nun podemos
falar de una ñatura pura, sino más bien desequilibrá por multitud de
fatores. Una densidá tan tremenda de raposu como la de Tamón, onde quizás
sea el mayor depredador de la pirámide trófica, nun ye de por sí natural
sino influida por diverses actividaes humanes, como digo quizás a lo largo
de siglos, nun sólo de agora. Dexar que la ñatura siga su curso nun pue ser
un argumento sólidu po lo menos pa esti valle.

>From: Marcos Méndez <Marcos.Mendez@...>
>To: "Coaciosforu" <coaciosforu@...>
>Subject: [coaciosforu] Cría de acuáticas en la Furta: raposos
>Date: Fri, 21 Jun 2002 17:44:34 +0200
>
>Hola, coacios!
>La verdad es que en La Furta, por ser un lugar de reciente creación, se
>pueden hacer cosas guapas en cuanto a la dinámica de las poblaciones de
>aves y dado que se sigue con frecuencia, igual habría que plantearse el
>determinar, cada año, una serie de parámetros básicos con una
>metodología estandar y ver qué sale cuando se acumulen observaciones
> [...]

Únase al mayor servicio mundial de correo electrónico:
http://www.hotmail.com/es

Tops, bañadores, short, pareos, ropa de baño, etc.
Pleno Verano Collection - ¡¡Luce moda en la playa!!
Destino: SOL en Promod. La nueva dirección de la Moda.
...haz clic aquí -> http://elistas.net/ml/78/