Inicio > Mis eListas > comunas > Mensajes

Revisa "XV Encuent REDLUZ
Reporte de Encuent REDLUZ
Festival de la Paz REDLUZ
Revisa "ALDEA DE P REDLUZ
IX ENCUENTRO DE LA REDLUZ
Libros recomendad REDLUZ
Foro Interredes Me REDLUZ
Falta la critica p REDLUZ
IX ENCUENTRO MEXIC REDLUZ
LA MORINGA OLEIFER REDLUZ
te vienes?? REDLUZ
Fotos y videos del REDCONCI
Redes sociales y e REDCONCI
Revisa el mapa onl REDCONCI
Gobernando con la REDCONCI
Caminemos al Tepey REDCONCI
Fwd: Revisa "THE 1 REDCONCI
ESCUELA TERRA NOVA REDCONCI
Boletín Red Global REDCONCI
Fwd: Kakwa Ecovill REDCONCI
Fwd: Project Nuevo REDCONCI
Revisa "'Metabolis REDCONCI
"... y si vamos ya REDCONCI
Actividades de ver REDCONCI
5to. ENCUENTRO RES REDCONCI
2 Days Left - Free REDCONCI
Fwd: Fwd: Revisa " REDCONCI
Niagara Falls EcoS REDCONCI
Fwd: Revisa "Viaja REDCONCI
Fwd: Comunicado de Personal
 << 50 ant. | -- ---- >>

ECOALDEAS Y NUEVAS COMUNAS

Asunto:[comunas] Niagara Falls EcoSpirit conference / Sept 27-28
Fecha:Domingo, 31 de Agosto, 2014  17:11:22 (-0500)
Autor:REDCONCIENCIA <lacasadelared @.....com>

From: Barbara Wolf <bjwolf@globalmeditations.com>
Date: 2014-08-31 10:03 GMT-05:00
Subject: {Global Meditations Network} Niagara Falls EcoSpirit conference
To: "global-meditations-network@googlegroups.com" <global-meditations-network@googlegroups.com>

Hello from my heart, everyone, this is Barbara Wolf.
Global Meditations Network.

September 27 and 28, Niagara Falls Conference Center,
EcoSpirit Native American Environmental Conference.
Everyone is invited.

Conference address:
101 Old Falls Street, Niagara Falls, New York, 14303-1244.

This is very, very close to the mighty falls you should visit.

Chief Golden Light Eagle has called this conference
because we are the caretakers of Mother Earth and we
need to step up to clean her water and her land.

The website will tell you how to register, who are the expert speakers,
a chance to speak with them, workshops,  drumming and singing.

Peace, Love, and Light,
Barbara Wolf

DeepSkyColors en Facebook!