Asunto:[debunker] Re: [polemistas] Re: ** ¿Qué es la globalizaci ón?
Fecha:Martes, 15 de Enero, 2002  16:09:18 (-0600)
Autor:LÚSAR <lusar @.......com>

Gracias por corregirla, Luis.
(de otros grupos léanla de nuevo)

----- Original Message -----
From: "luisvignolo" <luisvignolo@...>
To: <polemistas@...>
Sent: Tuesday, January 15, 2002 4:01 PM
Subject: [polemistas] Re: ** ¿Qué es la globalización?

--- In cyberateos@y..., "LÚSAR" <lusar@h...> wrote:

VERSIÓN CORREGIDA:

> WHAT IS GLOBALIZATION?

> An English princess (Princess Diana) with an Egyptian boyfriend,
uses a
> Swedish mobile telephone, holding a Chinese hand-help PC, crashes
in a French tunnel in a German car with
> Dutch engine, Taiwanese shock absorbers, Malaysian bolts, Korean
belts, Indian radio - CD player, which had been tampered with by an
Irish IRA
terrorist, helped by an Arab Al-Qaeda thug, the car was
driven by a Belgian driver, who was high on Colombian cocaine,
Scotch, Danish beer and a few shots of Cuban rum, followed
> closely by an Italian Paparazzi, on a Japanese motorcycle, treated
by a
> Russian doctor, son of a Chechen peasant, assisted by Filipino para-
medical staff, using Brazilian
> medicines, dies!
>
> PS: And this email adulterated by a silly Uruguayan is forwarded to
you by a fucking Mexican who is reading
> all this in English !!!
>
> This is what is called :GLOBALIZATION

DAMN THE MONGREL LOT !

Luis

¿Qué es y qué no es la Tolerancia? Un artículo sobre este controvertido
término.
http://www.casalibertad.org
(sección Temas, subsección Política)

Condiciones del servicio (http://es.docs.yahoo.com/info/utos.html) así