Asunto:[fcoc_elistas] =?UTF-8?Q?Planta_del_Trofeu_Adri=C3=A0_Triquell?=
Fecha:Miercoles, 27 de Julio, 2016  16:44:17 (+0200)
Autor:=?UTF-8?Q?Carme_Crist=C3=B2fol_Nadal?= <carmecristofol @.....com>

Bon estiu a tothom!

Aquest correu va dirigit als que vareu guanyar el Trofeu Adrià Triquell.

Jo diria que us vaig deixar bastant desinformats i voldria fer-ho ara si encara i soc a temps i les vostres plantetes encara aguanten.

La planta es diu Tillandsia Usneoides. Aguanta temperatures de 35-40 graus de màxima i uns 10 de mínima.

Viu de l'aire i necessita molta llum, humitat ambiental i protecció del fred. Aguanta la sequedat sempre que tingui humitat ambiental.

És bo polvoritzar-la regularment al estiu, si pot ser amb aigua no massa calcària. és idea l'aigua de pluja.

Bé, espero haver arribat a temps i que la vostra es faci tan maca com les Tillandsies d'aquest enllaç!

carme