Asunto:[fcoc_elistas] PREUS FCOC 2017
Fecha:Viernes, 18 de Noviembre, 2016  05:58:04 (+0000)
Autor:Felip Gili <felipgili @.....es>

Hola Pau,
Hola Olga,
Estic preparan les inscripcions i tot lo de TWBR 2107-SANT JOAN DE MEDIONA, i necessito saber preus 2017 de tot.
Crec que els heu aprovat a la darrera Junta,
l'any passat vaig haver de canviar preus ja publicats, reclamar i reclamar diners a gent ja inscrita.
Els que coincideixin amb 2016, m'ho dius, i no cal que em diguis l'import.
em corre molta pressa, si us plau:

CANON ROGAINE DE COPA.
FIANÇA MATERIAL FCOC.
SUBVENCIÓ ROGAINE DE COPA DE 6 HORES.
LLICÈNCIA 1 DIA PROVA DE COPA DE 6 HORES.
LLICÈNCIA 1 DIA ENTRENAMENT POPULAR DE 3 HORES COINCIDENT AMB LA PROVA DE 6 HORES(MAPA DIFERENT).
CANON FCOC INSCRIPCIÓ CORREDORS COPA 6 HORES.
CANON FCOC PARTICIPANTS ENTRENAMENT POPULAR 3 HORES.
i QUALSEVOL ALTRE QUE CREGUIS QUE HE DE TINDRE EN COMPTE.

Ja em diràs,
volia obrir inscripcions aquest cap de setmana, doncs les tanco el 31 de dessembre.
Moltes Gràcies.

Felip Gili
Telf: 639.359.848