Asunto:[fcoc] San Diego se quema
Fecha:Martes, 28 de Octubre, 2003  11:47:09 (-0700)
Autor:Annabel Valledor <avalledor @....edu>
En respuesta a:Mensaje 1038 (escrito por Josep Mayolas Casas)

Hola a tots,

us escric des de les flames. La matinada del dissabte ens va
sorprendre amb el cel de color taronja, fum i cendres per tot arreu,
i flames en la distancia. Semblava l'apocal.lipsi. Aquell mateix
mati, Les flames van passar molt a prop de casa meva. De fet, encara
no entenc com es que no es van extendre pel canyo carregat de mates
seques que queda a davant de casa. Aqui les cases estan fetes de
cartro i fusta, perque aixi son mes resistents als terratremols. Pero
en cas d'incendi triguen 30 segons en desapareixer. S'han cremat
moltes, moltes cases a San Diego. Com a mesura de seguretat ens van
demanar quedar-nos a casa i preparar-nos per evacuar en qualsevol
moment. I quan es aixi, que te'n portes amb tu? Es allo del conte de
que si t'anessis a una illa perduda, quines tres coses t'emportaries?
Be, les coses que mes em van importar salvar en aquell moment foren:
el passaport, el cotxe, la bici, la bruixola, una agenda electronica
i un diskette amb una bona part dels experiments que tenia entre
mans. Em vaig oblidar de la roba de cada dia, sabates, de qualsevol
utensili per menjar o cuinar, del menjar mateix, d'una ampolla
d'aigua,... De molt m'han servit a mi totes les classes de
supervivencia que un rep durant la vida... Be, afortunadament, al meu
edifici no ens va fer falta evacuar. I al final del dia el vent se'n
va emportar el foc cap a altres zones de la ciutat, deixant els
carrers coberst en cendres. No us podeu imaginar la de families que
s'han quedat sense res. I el foc no ha acabat...

Be, apart de tot aixo, si el foc permet, al desembre torno a
Barcelona. I m'agradaria fer una pregunta general: estic interessada
en participar en les jornades aquestes d'entrenament a Andalucia
(26-30 desembre). qui mes baixa de Catalunya? Ja se que encara queda,
pero Si esteu coordinant (o penseu fer-ho) el viatge cap alla, si us
plau compteu amb mi. Moltes gracies.

Be, em despedeixo per ara. tinc moltes ganes de tornar a Barcelona.
La vida aqui a San Diego s'esta tornant una mica infernal (i no ho
dic nomes pels incendis). em toca un canvi d'aires.

Fortes abracades a tothom i fins aviat.

Annabel

Visita nuestro patrocinador:

                  Ganarás coches, Viajes, Ordenadores,