Asunto:[fcoc_elistas] =?UTF-8?Q?ORIENTACI=C3=93_I_CA=C3=87A?=
Fecha:Domingo, 22 de Enero, 2017  17:53:18 (+0000)
Autor:=?UTF-8?Q?Llu=C3=ADs_Torrents?= <panterablava @.....es>

  Amics,

La setmana pasada, a la cursa de malgrat, aprop d'un control em vaig trovar 2 caçadors a qui vaig avisar amablement que darrera meu vindrien més persones buscant el control ja que estàvem fent una cursa d'orientació. Durant la cursa vaig sentir trets, alguns propers. No és pas la primera vegada que passa doncs cada temporada tenim una época que hem de compartir amb el col.lectiu dels caçadors. A l'arribada em vaig trobar alguns companys queixant-se dels caçadors.

Professionalment sóc AGENT RURAL (forestal). El nostre col.lectiu mai ha estat massa nombrós en les curses, però fa ja molts anys que uns quants en certa manera també el representem.

Ahir un caçador malparit va ASSASSINAR 2 companys de Lleida a trets al cap. És una pèrdua incrïble pel meu col.lectiu (Cos d'Agents Rurals) però més per les seves famílies: tots 2 eren pares.

Amb tot això no vull estigmatitzar el col.lectiu caçador, doncs hi ha gent millor i pitjor com a tot arreu, però sí aconsellaria a tots els organitzadors de curses que coincideixen amb l'època de caça, que també contactin, si no ho fan ja,  amb les APC's (àries privades de caça) corresponents per avisar-los de la zona i el dia on s'efectuarà la cursa, o si més no arribar a un acord per mirar que durant el dia de la competició no cacin per allà.

No passa mai res fins que passa. En el cas dels 2 agents morts ha estat un assassinat però de tant en tant també es produeixen accidents per badades estúpides, com per exemple disparar abans de veure la presa.

Volia deixar-ne constància per la part que em toca!

Salutacions, i un record pels que ens han deixat.

Lluís