Asunto:[fcoc_elistas] Ultima setmana d'inscripcions a la Indiketes Adventure Race
Fecha:Miercoles, 7 de Junio, 2017  21:14:51 (+0200)
Autor:Indiketes Adventure Race <indiketesraid @.....com>

Hola Orientadors/es i Raiders,

Ens trobem a poc mes d'una setmana per la segona prova de la Copa Catalana de Raids d'Aventura FCOC, ara mateix ja som més de 100 raiders i 46 equips inscrits.

I avui em tancat inscripcions a Categoria Aventura, on s'han exhaurit les places.

Però no patiu, que encara ens queden algunes a categoria Open i a Elit. Si encara no us heu inscrit accediu a www.indiketes.com

Com sabeu aquest any la localitat de Sortida és Sant Feliu de Guíxols, i la data de la prova serà el 18 de Juny.

T'atreviràs a ser un Indiketa, o deixaràs que t'ho expliquin?

Molts de vosaltres esteu amb ganes de conèixer més informació, però em volgut que sigues el màxim d'intriga per tots vosaltres, però aquest divendres publicarem un butlletí amb una mica d'informació, però no serà fins dijous 15, on apareixerà el raidbook, així que paciència i a gaudir de l'aventura.

Salut i aventura

----

Indiketes Adventure Race 2017
A.E. Matxacuca