Asunto:Re: [fcoc_elistas] 2 Dies de l'Anoia
Fecha:Sabado, 13 de Enero, 2018  21:42:20 (+0100)
Autor:Monica Samaranch <monica.sama @.....com>

Bon debat.
Seria interessant saber públicament per què no són proves del calendari FCOC.
Jo al menys, no ho sé... Ja que les condicions per tots els organitzadors són les mateixes (es a dir, no es fan distincions entre els clubs).

El dia 13 gen. 2018 7:51 p. m., "Joan Fernandez B" <joan.ferbal@gmail.com> va escriure:
Potser no són proves de la FCOC, però hi està implicat el COC (segons el cartell) que sí que és un club FCOC. I també pertany a la lliga IbeRogaine a la qual la FCOC hi està associada i per tant tots els associats FCOC tenen dret a enterar-se d'aquesta prova.

Per altra banda, potser cal que ens deixem de mirar el melic i no ser tant sectaris i comencem a obrir la ment i meditar pq proves de cert nivell organitzatiu i tècnic no formen part de la Copa Catalana i sí de la IbeRogaine.
En fi, sense comentaris.

Joan

El dia 13 gen. 2018 10:40 a. m., "Joan Sánchez" <brunsan@gmail.com> va escriure:
No són proves del calendari FCOC, si no vaig errat el club organitzador no és FCOC... però es fa servir la llista FCOC.
En fi, sense comentaris

El dia 13 gen. 2018 08:36, "folls" <follsmr@gmail.com> va escriure:

Bon dia, orientaires,

Aquest diumenge acaba el primer termini d'inscripcions per als 2 Dies de l'Anoia. Dissabte 27 Rogaine de l'Anoia, de 6 i 3 hores. Diumenge 28, torna la 6Pedals, 4 hores de BTT orientació.

El Rogaine de l'Anoia és la primera prova de la Lliga Iberogaine.

us hi esperem!

LNF/COC

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça brunsan@gmail.com
Si et vols donar de baixa ves a http://www.elistas.net/lista/fcoc/baja En cas de dubtes, contacta amb web@fcoc.info