Asunto:Re: [fcoc_elistas] 2 Dies de l'Anoia
Fecha:Sabado, 13 de Enero, 2018  21:29:37 (+0000)
Autor:=?UTF-8?Q?Joan_S=C3=A1nchez?= <brunsan @.....com>

Si que anem forts!
O sigui que em miro el melic, s贸c sectari, tinc la ment tancada i no medito perqu猫 la prova que jo ajudo a organitzar desinteressadament 茅s un 茅xit organitzatiu, t猫cnic i de participaci贸. Es fa en un mapa de qualitat subvencionat per FCOC i forma part del calendari Iberogaine i FCOC, la nostra federaci贸 amb la que no hem tingut mai cap problema, encara que com en tot a la vida sempre hi ha coses a millorar.
Si no ho tinc mal ent茅s, Iberogaine es va crear per no tenir res a veure amb FEDO, no per crear res paral路lel a FCOC. La prova 茅s que FCOC en forma part.
I ara es creen lligues paral路leles.
Caram!

M鈥檃gradaria saber que hi ha contra la FCOC, que recentment i amb voluntat de millorar, corregir errors passats i promocionar l鈥檈specialitat, va convocar una reuni贸 de clubs per tractar el tema Rogaine, a la qual hi va assistir 1 club.
Aix貌 si que requeriria alguna explicaci贸.

El ds, 13 gen 2018 a les 19:51 Joan Fernandez B <joan.ferbal@gmail.com> va escriure:
Potser no s贸n proves de la FCOC, per貌 hi est脿 implicat el COC (segons el cartell) que s铆 que 茅s un club FCOC. I tamb茅 pertany a la lliga IbeRogaine a la qual la FCOC hi est脿 associada i per tant tots els associats FCOC tenen dret a enterar-se d'aquesta prova.

Per altra banda, potser cal que ens deixem de mirar el melic i no ser tant sectaris i comencem a obrir la ment i meditar pq proves de cert nivell organitzatiu i t猫cnic no formen part de la Copa Catalana i s铆 de la IbeRogaine.
En fi, sense comentaris.

Joan

El dia 13 gen. 2018 10:40 a. m., "Joan S¡nchez" <brunsan@gmail.com> va escriure:
No s贸n proves del calendari FCOC, si no vaig errat el club organitzador no 茅s FCOC... per貌 es fa servir la llista FCOC.
En fi, sense comentaris

El dia 13 gen. 2018 08:36, "folls" <follsmr@gmail.com> va escriure:

Bon dia, orientaires,

Aquest diumenge acaba el primer termini d'inscripcions per als 2 Dies de l'Anoia. Dissabte 27 Rogaine de l'Anoia, de 6 i 3 hores. Diumenge 28, torna la 6Pedals, 4 hores de BTT orientaci贸.

El Rogaine de l'Anoia 茅s la primera prova de la Lliga Iberogaine.

us hi esperem!

LNF/COC

Est脿s subscrit a aquesta llista amb l'adre莽a brunsan@gmail.com
Si et vols donar de baixa ves a http://www.elistas.net/lista/fcoc/baja En cas de dubtes, contacta amb web@fcoc.info