Asunto:Re: [fcoc_elistas] 2 Dies de l'Anoia
Fecha:Sabado, 13 de Enero, 2018  22:40:49 (+0000)
Autor:Pep Mayolas Casas <josepmayolas @.......com>

Hola,

Gr脿cies Gemma pel teu missatge conciliador i pel teu to.

Sobre el tema rogaine no vull opinar. No vull trencar l 'equilibri emocional que m'ha donat la dist脿ncia.

Per貌 respect e a la llista s铆 que voldria fer una petita aprecia ci贸. 脡s una llista per parlar i promocionar orientaci贸 no nom茅s la federaci贸.

Per aix貌 es fa publicitat amb molt bo n criteri de lligues nocturnes, O'Pyrenne's, IbeRoga ine, proves internacionals diverses i diferents lligues. Penso que els emails d'aquesta llista, estiguin federats o no (com 茅s el meu cas), tenen dret a rebre tota aque sta informaci贸 i l'agraeixen.

Bona nit.

Pep Mayolas

De: GEMMA SOLE BORONAT <gsole@... >
Enviat el: dissabte, 13 de gener de 2018 22:47
Per a: Monica Samaranch
A/c: FCOC LLISTA; Joan Fernandez
Tema: Re: [fco c_elistas] 2 Dies de l'Anoia

< /div>
Pen so que aquests malentesos es poden evitar si tothom t茅 c lares les coses. 脡s a dir, si vull que sigui cursa ofici al FCOC, informo de la data al comit猫 de calendari, em b eneficio del sistema d'inscripci贸,puc publicar la info d e la cursa a la web...
El fet que col.labor i un club de la FCOC no pressuposa que s'hagi de benefici ar de les avantatges que t茅 aquest club de les curses of icials que organitza.
En aquesta mateix a llista de distribuci贸, va haver aquest mateix debat fa un temps, i es va deixar clar que era un mitj脿 per a in formar, debatre... tot el relacionat amb la Federaci贸.

Aprofito per a informar que , malgrat ja s'han fet les reunions de les diferents disc iplines nostres, tant el director t猫cnic com la mateixa Junta quedem oberts a qualsevol proposta de millora que e s vulgui fer.

Gemma
Vocal de clubs

El ds, 13 gen 2018 a les 21 :42 Monica Samaranch <monica.sama@...> va e scriure:
Bon debat.
Seria interessant saber p煤blicament per qu猫 no s贸n proves del calendari FCOC.
Jo al m enys, no ho s茅... Ja que les condicions per tots els org anitzadors s贸n les mateixes (es a dir, no es fan distinc ions entre els clubs).

El dia 13 gen. 2 018 7:51 p. m., "Joan Fernandez B" <joan.ferba l@...> va escriure:
Potser no s贸n proves de la FCOC, per貌 hi est脿 implicat el COC (segon s el cartell) que s铆 que 茅s un club FCOC. I tamb茅 pert any a la lliga IbeRogaine a la qual la FCOC hi est脿 asso ciada i per tant tots els associats FCOC tenen dret a ent erar-se d'aquesta prova.

< /div>
Per altra banda, potser cal que en s deixem de mirar el melic i no ser tant sectaris i comen cem a obrir la ment i meditar pq proves de cert nivell or ganitzatiu i t猫cnic no formen part de la Copa Catalana i s铆 de la IbeRogaine.
En fi, sens e comentaris.

Joan

El dia 13 gen. 2018 10:40 a. m., "Joan S¡nchez" & lt;bru nsan@...>cra escriure:
No s贸n proves del calend ari FCOC, si no vaig errat el club organitzador no 茅s FC OC... per貌 es fa servir la llista FCOC.
En fi, sense comentaris

El dia 1 3 gen. 2018 08:36, "folls" <follsmr@...& gt; va escriure:

Bon dia, orientaires,

Aquest diume nge acaba el primer termini d'inscripcions per als 2 Dies de l'Anoia. Dissabte 27 Rogaine de l'An oia, de 6 i 3 hores. Diumenge 28, torna la 6Pedals, 4 hores de BTT orientaci贸.

El Rogaine de l'Anoia 茅s la primer a prova de la Lliga Iberogaine.

us hi esperem!

LNF/COC

------
Est脿s subscrit a aquesta llista amb l'adre莽a brunsan@g