Asunto:Re: [fcoc_elistas] 2 Dies de l'Anoia
Fecha:Lunes, 15 de Enero, 2018  12:05:20 (+0100)
Autor:Marc Amat <flinquis.marc @.....com>

Interessant debat.
No se si promocionar les rogaines anant d'esquenes i fins i tot en contra de la federaci贸 catalana 茅s el m茅s adient. Crec que, ja que ara hi ha gent nova amb ganes de millorar la situaci贸, haur铆em de fer un esfor莽, oblidar velles ranc煤nies i treballar plegats per potenciar les curses de rogaine.

Marc Amat
Aligots聽

Marc Amat Mu帽oz
Sant Andreu Salou
Catalunya

El dia 15 de gener de 2018 a les 9:45, GEMMA SOLE BORONAT <gsole@xtec.cat> ha escrit:
Tens tota la ra贸 en l'apreciaci贸.

cordialment,

Gemma
vocal de clubs

El dia 13 de gener de 2018 a les 23:40, Pep Mayolas Casas <josepmayolas@hotmail.com> ha escrit:

Hola,

Gr脿cies Gemma pel teu missatge conciliador i pel teu to.

Sobre el tema rogaine no vull opinar. No vull trencar l'equilibri聽emocional que m'ha donat la dist脿ncia.

Per貌 respecte a la llista s铆 que voldria fer una petita聽apreciaci贸. 脡s una llista per parlar i promocionar orientaci贸 no nom茅s la federaci贸.

Per聽aix貌 es fa publicitat amb molt bon criteri聽de lligues nocturnes, O'Pyrenne's, IbeRogaine, proves internacionals diverses i diferents lligues. Penso que els emails d'aquesta llista, estiguin federats o no (com 茅s el meu cas), tenen dret a rebre tota aquesta informaci贸 i l'agraeixen.

Bona nit.

Pep Mayolas

De: GEMMA SOLE BORONAT <gsole@xtec.cat>
Enviat el: dissabte, 13 de gener de 2018 22:47
Per a: Monica Samaranch
A/c: FCOC LLISTA; Joan Fernandez
Tema: Re: [fcoc_elistas] 2 Dies de l'Anoia
Penso que aquests malentesos es poden evitar si tothom t茅 clares les coses. 脡s a dir, si vull que sigui cursa oficial FCOC, informo de la data al comit猫 de calendari, em beneficio del sistema d'inscripci贸,puc publicar la info de la cursa a la web...
El fet que col.labori un club de la FCOC no pressuposa que s'hagi de beneficiar de les avantatges que t茅 aquest club de les curses oficials que organitza.聽
En aquesta mateixa llista de distribuci贸, va haver aquest mateix debat fa un temps, i es va deixar clar que era un mitj脿 per a informar, debatre... tot el relacionat amb la Federaci贸.

Aprofito per a informar que, malgrat ja s'han fet les reunions de les diferents disciplines nostres, tant el director t猫cnic com la mateixa Junta quedem oberts a qualsevol proposta de millora que es vulgui fer.

Gemma
Vocal de clubs

El ds, 13 gen 2018 a les 21:42 Monica Samaranch <monica.sama@gmail.com> va escriure:
Bon debat.
Seria interessant saber p煤blicament per qu猫 no s贸n proves del calendari FCOC.
Jo al menys, no ho s茅... Ja que les condicions per tots els organitzadors s贸n les mateixes (es a dir, no es fan distincions entre els clubs).

El dia 13 gen. 2018 7:51 p. m., "Joan Fernandez B" <joan.ferbal@gmail.com> va escriure:
Potser no s贸n proves de la FCOC, per貌 hi est脿 implicat el COC (segons el cartell) que s铆 que 茅s un club FCOC. I tamb茅 pertany a la lliga IbeRogaine a la qual la FCOC hi est脿 associada i per tant tots els associats FCOC tenen dret a enterar-se d'aquesta prova.

Per altra banda, potser cal que ens deixem de mirar el melic i no ser tant sectaris i comencem a obrir la ment i meditar pq proves de cert nivell organitzatiu i t猫cnic no formen part de la Copa Catalana i s铆 de la IbeRogaine.
En fi, sense comentaris.

Joan

El dia 13 gen. 2018 10:40 a. m., "Joan S¡nchez" <brunsan@gmail.com> va escriure:
No s贸n proves del calendari FCOC, si no vaig errat el club organitzador no 茅s FCOC... per貌 es fa servir la llista FCOC.
En fi, sense comentaris

El dia 13 gen. 2018 08:36, "folls" <follsmr@gmail.com> va escriure:

Bon dia, orientaires,

Aquest diumenge acaba el primer termini d'inscripcions per als 2 Dies de l'Anoia. Dissabte 27 Rogaine de l'Anoia, de 6 i 3 hores. Diumenge 28, torna la 6Pedals, 4 hores de BTT orientaci贸.

El Rogaine de l'Anoia 茅s la primera prova de la Lliga Iberogaine.

us hi esperem!

LNF/COC

Est脿s subscrit a aquesta llista amb l'adre莽a brunsan@gmail.com
Si et vols donar de baixa ves a http://www.elistas.net/lista/fcoc/baja En cas de dubtes, contacta amb web@fcoc.info

Est脿s subscrit a aquesta llista amb l'adre莽a joan.ferbal@gmail.com
En cas de dubtes, contacta amb web@fcoc.info

Est脿s subscrit a aquesta llista amb l'adre莽a monica.sama@gmail.com

En cas de dubtes, contacta amb web@fcoc.info

Est脿s subscrit a aquesta llista amb l'adre莽a gsole@xtec.cat
En cas de dubtes, contacta amb web@fcoc.info

Est¿絪 subscrit a aquesta llista amb l'adre¿絘 josepmayolas@hotmail.com
En cas de dubtes, contacta amb web@fcoc.info

--
Gemma Sol茅 Boronat

Departament d'Ensenyament
Serveis Educatius

Centre de Recursos Pedag貌gics del Tarragon猫s
Complex Educatiu de Tarragona

Edifici Llull (3a planta)
Autovia de Salou s/n
43006 Tarragona