Asunto:[fcoc] Tenerife
Fecha:Viernes, 19 de Diciembre, 2003  13:01:14 (+0100)
Autor:Jesús Loro <capexecutiu @.......com>

Hola,

Us comento información important per tots aquells que hi van a la competició de lliga espanyola a Tenerife.

Donat que l'enviament dels billets d'avió a  tots a uns dels participants del viatge pot ser una mica complicat amb tots els dies festius que venen. El club organitzador de la prova ens ha proposat de enviar tota la documentació i els bitllets a una sola persona. Després de comentar-ho ahir a la festa de la FCOC, jo rebré a casa tots els bitllets el proper dimarts.

La proposta és trovar-nos el dia 29 al mateix aeroport i repartir els bitllets per poder facturar.

La informació que disposem del viatge és:

Anada:  29/12/03  vol   SPANAIR JKK761    13,40 hores
tornada: 5/01/04   vol   SPANAIR JKK762      8,00 hores
Hotel:  NOPAL Puerto del a Cruz.

Quedem  el dilluns 29 de desembre a les 12,00 hores davant dels mostradors d' SPANAIR a l'aeroport del Prat.  NO FEU PATIR I SIGUEU PUNTUALS.

Per poder comprovar que estan els bitllets de tothom, envieu-me un mail (si pot ser millor organitzat per clubs) a la meva adreça (no a la llista FCOC) per que jo ho pugui fer en quan els rebi.

Fins aviat

Xus Loro

Localiza y ponte en contacto con tus antiguos compañeros de clase. Haz clic aquí y descubre MSN Compañeros.