Asunto:[fcoc] Calendari nocturnes?
Fecha:Domingo, 21 de Diciembre, 2003  23:53:34 (GMT)
Autor:avalledor <avalledor @....Edu>

Algu em pot tornar a passar el calendari de curses nocturnes, si us plau? Se que
va ser
enviat a la llista fa temps, pero no puc accedir als meus missatges vells.

Suposo que es possible afegir-ne curses a aquest calendari, oi? Avui tornant de
Can Deu,
el sector VO (Viladecans O) del BO hem parlat de posar una nocturna en el mapa
de Gava. A
mi m´aniria be muntar-la de cara a algun dia entre setmana del mes de Gener i
vull mirar
quins dies estan ja agafats per altres entrenos.

Moltes gracies i bons turrons,

Annabel