Asunto:Re: [fcoc_elistas] Categories 2019
Fecha:Jueves, 3 de Enero, 2019  08:44:33 (+0100)
Autor:Marc Amat <flinquis.marc @.....com>

De moment 40 inscrits al doodle. Bona idea Ferran. Gràcies.

El ds., 29 des. 2018, 9.11, Ferran Macia <ferran.macia@gmail.com> va escriure:
Bon dia,
He fet un doodle aquí on qui vulgui pot posar a quina categoria correrà i qui vulgui pot mirar com s'omplen les categories. Això pot convidar a tothom a participar sense passar per la llista.
Bona entrada d'any,

On Fri, 28 Dec 2018 at 22:04, Joel Perarnau Marigil <joel.perarnau@gmail.com> wrote:
Bones Març i resta de gent de la llista...
Volia contestar per privat, però ja que creus que la llista és perquè tothom digui la seva...
Jo no sóc gens hipòcrita, sempre dic les coses tal com les penso. A vegades és bo, a vegades és dolent, a vegades es mal interpreta.
No és una qüestió de pebrots, peres o raves. És una qüestió de números.
A la FCOC hi ha prop de 1000 federats, no crec que tots es tinguin a la llista però segur que en quedo curt si poder 200 persones no córren a la categoría que els hi correspon per edat. No veig lògic que si es canvien 200 persones de categoria rebem tots 200 mails per dir que s'han canviat.
Vaig escriure per evitar això, poder si que no ho vaig expressar de la millor manera, però ja t'he comentat que dic les coses com les penso...
Vaja no em puc imaginar una federació Francesa, Noruega, etc...(per exemple, que per territori han de tenir molts més federats) utilitzant una llista de correus de la federació per informar de canvis de categoria a nivell personal.

Tampoc crec que la solució sigui no obrir els correus tal com dius, ja que sinó quin sentit té está a la llista?

I per cert, no ets pas el primer que contesta, ja m'ha contestat altre gent per privat

Que acabeu de passar unes bones festes!

Salut ;)

Joel

El vie., 28 dic. 2018 19:41, Marc Amat <flinquis.marc@gmail.com> escribió:
Perdona Joel si t'hem tocat la pera amb els nostres comentaris. Segurament hem begut oli i hem molestat a algú, doncs sempre hi ha gent que es molesta per qualsevol cosa. Suposo que no deus venir de l'hort i saps que aquests comentaris que fem són perquè aquest any volem que les categories agafin el valor que haurien de tenir i millorar la competició.
Per altra banda en aquesta llista no hi ha ningú que talli el bacallà i per tant tots podem opinar com vulguem (tu i el teu rave també, és clar) i com que la majoria som un tros de pa ningú t'ha dit res, però jo crec q demostrar que tens molts pebrots per dir les coses com les has dit, no calia.
Així que no agafem el rave per les fulles i que cadascú hi digui la seva i si no t'agrada el que diem no cal que obris els missatges.
I bones festes a tots i totes.

Marc Amat Muñoz
Sant Andreu Salou
Catalunya

Missatge de Joel Perarnau Marigil <joel.perarnau@gmail.com> del dia dl., 24 de des. 2018 a les 18:48:
A mí em sembla molt bé que cadascú corrí a la categoria que li toca per edat, però crec que no es necessari que ho aneu compartint via llista FCOC. A mí personalment m'importa un rave les categoríes que corre cada un.
Que passeu unes bones festes

El lun., 24 dic. 2018 11:54, Pere Bossa <perebossa@gmail.com> escribió:
Bon dia a tothom.
Seguint les recomanacions de la FCOC jo l´any vinent correré on em toca, és a dir a H50

Bon nadal i bones festes a tothom

Missatge de Marc Amat <flinquis.marc@gmail.com> del dia dg., 23 de des. 2018 a les 14:43:

És interessant conèixer qui es canvia de categoria. Jo l'any vinent a H40.

Marc Amat
Aligots

El dg., 23 des. 2018, 14.10, David Farell <davidfarell@hotmail.com> va escriure:
BON NADAL per a tots i totes del món orientador.

Seguint l'exemple del Joan, deixo la categoria de H45 després de 9 anys seguits i passo a la que em pertoca per edat, H50.
Estic segur que trobaré molt bona competició i que el comitè de competició (i els traçadors!) anirà assumint que volem competit a la nostra categoria amb el màxim de nivell, equiparant-nos a països veïns, com França i Espanya.

Salut!

David Farell

De: Joan Sánchez <brunsan@gmail.com>
Enviat el: diumenge, 23 de desembre de 2018 12:07
Per a: Fcoc - Llista distribució
Tema: [fcoc_elistas] Categories 2019

Bon dia,
Primer de tot, BON NADAL i UN FELIÇ i BEN ORIENTAT 2019.

Vull fer saber als meus companys orientadors de les categories més "veteranes" que l'any vinent tindré 64 anys i que m'apuntaré a la nova categoria H60, essent conseqüent amb el que penso i havia proposat a Competició de la FCOC en el sentit de s'havien de crear més categories i que tots ens apuntéssim a la categoria que ens pertoca per edat.

Animo a tothom que faci el mateix ... o no, que cadascú és lliure de fer el que pensi i vulgui.

Salut i fites,
Joan Sánchez

Est�s subscrit a aquesta llista amb l'adre�a davidfarell@hotmail.com
En cas de dubtes, contacta amb web@fcoc.info