Asunto:Re: [fcoc_elistas] Retorn diners a les curses
Fecha:Lunes, 18 de Noviembre, 2019  11:58:11 (+0100)
Autor:GEMMA SOLE BORONAT <gsole @....cat>

Hola David, jo penso el mateix que tu. No s'ha de retornar els diners de la inscripció pels motius que siguin; ni el 50%.
No ho he vist en cap esport que es faci.

Gemma

Missatge de David Tarrés Villegas <homedelesneus@hotmail.com> del dia dl., 18 de nov. 2019 a les 9:20:
Bon dia,
aquest passat cap de setmana vaig ser el director de cursa dels Dos Dies del Berguedà i espero que complíssim amb les expectatives de tots els orientadors i orientadores i gaudíssiu de les curses i l'entorn, malgrat el fred jeje. Us dono les gràcies per la vostra participació i fair play i continuarem treballant per millorar aspectes que no van acabar de funcionar.

Ara m'agradaria exposar un tema a TÍTOL PERSONAL.
Durant la setmana passada, tancades les inscripcions dels 2dB, durant els 2dB i posteriorment a la celebració de l'esdeveniment ens hem trobat amb gent que ens ha demanat si se'ls podia retornar l'import de la inscripció perquè al final no podia venir, perquè s'havia fet mal el dissabte i diumenge no correria o que al final no havien vingut.
Excepte en l'últim cas el COB hem accedit a retornar els diners, més que res per evitar haver de buscar excuses o donar explicacions de per què no es retornaven.
Com a director de cursa em va tocar gestionar aquests temes i donar una resposta, però no m'amagaré de que van ser unes decisions molt incòmodes de prendre, per mi i per la resta de companys amb qui ho vaig comentar. I va ser incòmode perquè a mi mai se m'acudiria demanar el retorn de l'import de la inscripció si per culpa meva, sigui el motiu que sigui (compromís familiar, lesió, malaltia, perquè m'he adormit, etc.), no puc anar a la cursa.
Una cosa és que s'anul·li una cursa i la nova data proposada no em vagi bé d'anar-hi, però una cursa que està programada a un any vista, que es desenvolupa tal i com està previst i que sóc jo qui m'inscric i al final no hi vaig, doncs perdo els 12€ de la inscripció, demano si algú em pot recollir el mapa i em quedo amb les dents llargues per no haver-hi pogut anar.
Estaria bé que els clubs acordéssim un protocol a seguir, almenys en les curses oficials, per exemple es retorna si s'avisa abans de tancar inscripcions o es retorna el 50%. Dic això per trobar una solució consensuada, però crec que la millor solució està en la consciència de cadascú.

Bé, ho deixo aquí.

Fins aviat

DAVID

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça gsole@xtec.cat