Asunto:[fcoc] Gracies per l´Ski i raquetes-O
Fecha:Lunes, 26 de Enero, 2004  22:27:16 (GMT)
Autor:avalledor <avalledor @....Edu>

Envio aquest missatge per expresar el meu agraiment a tota la familia
Rafols-Perramon per
l´esforc posat en l´organitzacio de les proves de ski i raquetes-O d´aquest
darrer cap de
setmana.
La prova de ski-O va ser el dissabte. Estava dividida en dues parts. La primera
part era
un circuit linial amb canvi de mapa a una fita on hi havia un amic del Marc que
ens mirava
si haviem picat la tarja correctament i ens donava aigua per beure. Despres del
pujadot
que ens acabavem de fotre, l´aigua era molt ben apreciada. El pobre amic del
Marc es va
estar alla hores i hores sota el plugim i el vent de la Cerdanya. Amics apart,
la segona
part de la cursa era un score. Alguns de nosaltres vam acabar l´ski-O ben
valdadets.
El diumenge vam fer les raquetes-O i en aquest cas, la cursa sensera seguia un
format
score. I feia solet.  Jo vaig tenir el plaer inconmensurable de portar els peus
ficats a
dintre de les raquetes de l´Esther Gil Brotons. Gracies, Esther. Pensava que
nomes per
portar aquelles raquetes volaria, pero en realitat vaig rodar muntanya avall un
munt
d´ocasions.
Be, de nou gracies Marc, Neus, Ona, Biel i Pol per fer tota aquesta feinada en
una zona
tan llunyana a Barcelona i donar-nos l´oportunitat de gaudir d´un cap de setmana
d´orientacio a la neu.

Annabel