Asunto:[fcoc_elistas] Curses Bellver
Fecha: 5 de Octubre, 2020  11:20:48 (+0200)
Autor:Abel <abel.led @.....com>

Hola a tots, Hem enviat a la llista FCOC, un correu electr˛nic amb el que diu aquí sota desde un mail del club, per˛ per motius que desconec no arriba a la llista. Us l'envio altre cop desde el meu correu. (No m'envieu preguntes a mi, totes les qŘestions al mail curses.xinoxano@...). GrÓcies. ---------------------- Bona nit! Us volem comunicar la bona notícia que ja tenim el permís per poder organitzar les curses a Bellver de Cerdanya el cap de setmana 17 i 18 d'octubre. Per tant, ja podeu fer les inscripcions i allargarem el període d'inscripció prŔvia i sense recÓrrec fins el dilluns 12 d'octubre. A partir d'aquesta data ja no es podrÓ fer-ne cap més, fins el mateix dia de la cursa i amb recÓrrec. Al llarg de la setmana actualitzarem la web del club amb les informacions pertinents. Salut, XXO