Asunto:Re: [fcoc] excuses...
Fecha:Lunes, 17 de Diciembre, 2001  16:29:46 (+0100)
Autor:laura samsó <laurathetremens @.......com>

Afegint,
em sembla patètic anar rebatint opinions,de la forma que ho
feu,descalificant al personal.Edu,potser he vist la neu molt abans que tu o
sigui que sé de que parlo.Penso,com deia,que enlloc d anr buscant
suposicions dels actes de les persones enlloc d escoltar intel.ligentment,el
que s hauria d intentar és d esmenar-ho per un pròxim cop.
I per mí tema tancat.
Agur
Laura
Bon nadal!!!brindaré desde Goriz per tots!!
Fins l any que vé!!!!