Asunto:RE: [fcoc] Relleus nevats...
Fecha:Lunes, 17 de Diciembre, 2001  18:25:27 (+0100)
Autor:LLuís Ferrer i Ferrer <koldoff @.....es>

Ja hi tornem a ser!!!
Primer de tot ratifico (que no rectifico)...
"HE DE RENYAR A TOTS ELS MANDROSOS QUE NO VAN VENIR ALS RELLEUS!!!"
Si que és cert que tot Catalunya estava potes enlaire (Asun, no fa falta que
ens diguis com estava i deixava d'estar Barcelona ni des de quan deien que
estaria tot nevadet, JA MIRO la TV i m' INFORMO abans de sortir de casa!!:
jo per exemple, sabia que la BP-1417 estava tallada, no com altres!!!)), si
que és cert que el caos es va anar incrementant, si que és cert que que hi
havia molta neu per tot arreu, i si que és cert que a moltes localitats ni
et deixaven sortir (exemple Vic, on ens van trucar dient que van tornar cap
a casa pq els mossos no deixaven agafar la carretera cap a Barcelona), si
que és cert que algú del BO també tenia MANDRA  de venir, el vam estar
trucant i se li va treure la MANDRA, i va venir... i també és cert i molt
cert...que uns quants hi vam anar, vam còrrer i ens ho vam passar teta (si
no us agrada aquesta expressió,... no la lleguiu!!).

Va venir gent de Badalona, Mataró, Teià, etc... i sobretot Barcelona!!! (La
ciutat del "caos"!!!)
Com molt bé va dir en Dudu: "Jo soc un dels "mandrosos" que no ha vingut als
relleus (pq de poder sí que
podia)."
Si vam poder uns quants, és que es podia...
Sortir-te de la carretera o lesionar-te?
a)posa't cadenes, truca a algú per venir...
b)fes un BOn escalfament, o ves caminant i amb botes i paraneus.

Excuses! Tot són excuses!! i una mica de mala educació!!!
Sta. Asun, i no em crec que al llevar-te dissabte o el mateix divendres al
vespre, miresis per la finestra i diguessis "Ohhh quina mandra tinc d'anar a
córrer!!!" Pq JO també ho vaig pensar... la diferència és que jo hi vaig
anar.
INCONCIENT? No senyora, no..., un inconcient/A és aquell/A que envia un
missatge a la llista sense llegir-lo dues vegades!! Jo em calificaría de
BOIG per L'ORIENTACIÓ. (Com n'hi pot haver per l'esquí, per la platja,... o
per fotre maranya)

Perdoneu als que no us interessi el tema, però és que aquesta gent (la de
sempre) m'ha tret de pullaguera!!!

Ens veiem aquest vespre a la festa de la Federació!!!

Lluís Ferrer.

Visita nuestro patrocinador:
              ~~~ LOGOS Y MELODIAS PARA TU MOVIL ~~~