Asunto:Re: [fcoc] excuses....
Fecha:Lunes, 17 de Diciembre, 2001  18:57:07 (+0100)
Autor:Joan Lluis Haro Sisteró <juanluhs @.......com>

  Noi... no sóc específicament del mon de l'orientació, fa poc que la practico, és més em complementa la meua activitat principal, la qual cosa estic agraït.  Però no he pogut deixar d'observar la trifulca que s'ha format amb l'assumpte St. Cugat. Penso que tens molt poc tacte en tractar a la gent, és més, penso que el teu intelecte podria cercar frases més adients i menys ofendoses, tanta por tens de les DUES que necesites a l'Oliver Stone per ésser quelcom més que graciós; l'últim cop que vaig sentir la cançoneta: " campeolones, campeolones,...etc" en un contexte així, va ésser a tercer de bàsica, vull pensar que està superat.

  Be, per avui ja en tinc prou, gràcies per tot.

  Espero que els que van anar a còrrer a St. Cugat disfrutessin com a boixos, ja que les condicions del terreny segurament no es tornaran a repetir, com a mínim fins l'any que ve.

  Ah, tranquil noi, penso que el respecte és la base de tota relació social, perdut aquest que queda?

  Salutacions, orientadors i fins una altra cursa o fins la próxima...