Asunto:[fcoc] Relleus nevats...
Fecha:Martes, 18 de Diciembre, 2001  16:55:02 (+0100)
Autor:naturetime <naturetime @........es>
En respuesta a:Mensaje 129 (escrito por LLuís Ferrer i Ferrer)

Ei, Lluís, que també hi vam venir des de Salou... que amb la previsió
meteorològica que hi havia i la "mandra" que dòna estar davant de la llar de
foc,  ja vaig sortir divendres per dormir a BCN i dissabte poder estar a Sant
Cugat. I en resum, cap lesionat, cap accidentat, moltes pallasades, moltes
"rises" i una cursa excepcional, on per variar, regals per a tothom.

Fins a la Esquí-o que montem els XX.

Joan Carbonell, desde la Platja Blanca de Salou...(al final l´he vist).