Asunto:[fcoc] "Rebaixes Polartec"
Fecha:Miercoles, 19 de Diciembre, 2001  21:42:14 (+0100)
Autor:Carles Boldú <cboldu2 @........es>

Hola família,

Un cop esgotat i escurat el "suquillu" del tema relleus (esbarriat entre les dues llistes) faig un canvi de tema per explicar-vos la següent oferta per si a algú li interessa (raó per la qual ho he enviat a la llista Fcoc):

A la tenda de Eusebio Esport situada al carrer Entença, 161 hi ha forros polars de la casa Nat Way o Inesca fets amb forro de Polartec 200 per 5950 pts. És a dir Polartec 200 a 35 euros .

A més si dieu que coneixeu al Carles de la Fede de Curses d'Orientació encara us pot arreglar el preu. Vosaltres apreteu que funciona el regateig.

Ho sigui que si no sabeu que regalar aquí teniu una opció. I que consti que no hi tinc comissió. Tot i que m'estic treballant un possible esponsor per la fede. (Jeje)

Carles

P.D. A veure si ordeneu l'escriptori que m'ha dit un espia que el teniu una mica desordenat.