Asunto:RE: [fcoc] La meva opinió
Fecha:Martes, 13 de Abril, 2004  23:12:39 (+0200)
Autor:Carlos Casado Martínez <ccasado @...es>
En respuesta a:Mensaje 1297 (escrito por Carme Cristofol)

Hola a tothom,

Realment el tema de la bandera és més conflictiu del que no hauria de
ser :-( És evident, tal com diu l'Alberto i reforça la Carme, que
Senyera només hi ha una i l'estelada no representa al nostre país, sinó
a una determinada manera de pensar. Cada corredor, a títol individual,
és lliure d'expressar la seva opinió quan i com vulgui, però en el
moment que es puja al podi a un campionat d'Espanya i com a
representants de la Selecció Catalana les opinions han de quedar al
marge i ens hem de limitar, si volem expressar el nostre orgull de ser
catalans, a fer servir la Senyera, l'única ensenya oficial de Catalunya.

Afortunadament a Catalunya hi ha diverses sensibilitats i maneres de
pensar, totes respectables. La Federació i la seva Selecció han de ser
capaços de donar cabuda a totes aquestes sensibilitats de manera que
tothom es senti a gust i respectat. Sens dubte si hi ha una bandera amb
la que tots ens identifiquem i tots respectem és la Senyera. Així que,
sens dubte, aquesta hauria de ser la bandera que ens uneixi i ens
permeti gaudir de l'orgull de guanyar trofeus amb la nostra Selecció,
pel nostre país.

Ara bé, reconec que jo també tinc part de culpa amb aquest problema.
Reconec que no em vaig preocupar de que al campionat d'Espanya hi anés
una Senyera, tot hi que hi ha una a la Federació, tot pensant que segur
que algú ja la portava. No sé si algú més portava cap Senyera però a
l'hora de pujar al podi només hi havia l'estelada i, pot ser com a mal
menor, es va fer servir aquesta. Fins i tot jo, al pujar al podi a
recollir el premi per autonomies, la vaig buscar i la vaig pujar amb mi,
tot i que vaig mirar que l'estel no quedés visible.

A les competicions oficials de la Selecció Catalana la Senyera ha de ser
la bandera que els nostres esportistes portin amb ells al podi. Però
tots ens em de preocupar de que així sigui.

Rebeu tots una forta abraçada :-)

Carlos Casado Martínez
President de la Federació de
Curses d'Orientació de Catalunya