Asunto:[fcoc] Quina selecció catalana
Fecha:Domingo, 9 de Mayo, 2004  23:10:33 (+0200)
Autor:Jordi Villar <Jordi.Villar @............es>

Hola Annabel,

M'ha semblat molt bé tot el que proposes de cara a dinamitzar la Selecció
Catalana, però llegint el teu mail m'han sorgit una sèrie de preguntes, que
potser tu o algú altre, em podria contestar...

Primer m'agradaria saber en qualitat de què signes la teva proposta:
Coordinadora de la Selecció, Membre de la Selecció o Simpatitzant de la
Selecció.

Si ets Coordinadora, l'enhorabona i et felicito també per l'empenta i les
noves idees amb la que comences el teu nou càrrec. De ben segur que la teva
experiència internacional servirà a la Seleció.

Si és com a membre de la selecció, preguntar-te si hi ha sortit alguna
llista o criteris de selecció i quina vigència tenen, perquè a mi també em
faria gràcia formar-ne part (potser en formo part i no n'estic informat...)

La única cometició oficial on es reconeix la Selecció Catalana com a tal
són els Campionats d'Espanya i, que jo sàpiga, no hi ha cap llista de
seleccionats. De seleccionats som tots aquells que participem amb fitxa
FCOC, no? Si és així, passa el mateix amb la resta de competicions?

Tibant més del fil, si em permets, et preguntaria quines són les
competicions en què es preveu enviar selecció catalana aquest any. Si me'n
vaig als 5 dies de Sebastopol la fede em pagarà el 50%? (prometo posar-me
la samarreta de Catalunya talla "L" i posar com a club "Catalonia").

D'altra banda, em sembla que hi ha modalitats de l'Orientació Catalana que
han donat més satisfaccions a nivell internacional que l'orientació a peu.
Suposo que s'ha previst una Selecció Catalana de Bici-O i una altra de
Raids-O, no?

Tot això és per dir:

Selecció Catalana? SIIIIII!!
Finançament? SIIIIIII!!

Però alerta!! Que des de la federació es delimiti CLARAMENT:

1. Qui són els responsables d'aquesta selecció
2. Quines són les seves funcions
3. Quin és l'abast d'aquestes seleccions
4. Quins són els criteris de selecció
5. Quins objectius té
6. Quin és el calendari de competicions
7. Quin pressupost hi ha
8. Quina bandera s'ha de dur

Al tanto amb barrejar el tocino amb la velocitat... Com es mesura el "mèrit
esportiu" dels orientadors? Són aquells que tenen menys responsabilitats
acadèmiques, familiars, socials i laborals per anar a fer proves a Lliga
Española i/o a la resta d'Europa? Raids a França?

Advertiment: Cal no donar la impressió que la selecció és un grupet d'amics
que s'en va de vacances a costa dels fons de la FCOC i/o de la bona
voluntat dels federats.

Jordi Villar i Colomé
Federat FCOC no.14
Simpatitzant de la Selecció Catalana

Visita nuestro patrocinador:

         Por la compra de dos o más libros del especial
                    Novedades Editoriales
            recibe el libro ZAPATERO... !!GRATIS!!

                   + Casa.Del.Libro.com +