Asunto:[fcoc] notícies de la Carme
Fecha:Lunes, 10 de Mayo, 2004  08:31:56 (+0200)
Autor:Soro, Miquel <msoro @...es>

notícies de la Carme

Hola amics orientadors!

prepareu-vos que ja torno!!

això d'estar tants dies al mar dóna moltes hores per pensar...i de tant en tant surten
algunes reflexions...a veure què us semblen aquestes sobre els raids i el mar.

ja m'havien dit que el món del mar s'assemblava al de la muntanya, i que molta gent
de muntanya corria pel mar...ara ho entenc.
si us pensàveu que això de la vela és un esport de guais anaveu tan errats com jo, una
cosa són les regatetes d'un dia que surten a la tele amb polos lacoste i nàutiques
blaves, i una altra ben diferent és fer una travessa a vela.

moltes abraçades a tots des del mig de l'Atlàntic Nord
 i espero veure-us a la propera cursa de juny,

Carme Parareda

www.solstici.com