Asunto:RE: [fcoc] Quina selecció catalana
Fecha:Jueves, 13 de Mayo, 2004  17:41:46 (+0200)
Autor:Lluís Ferrer <koldoff @.....es>

Hola a tots!!

Soc en Lluís Ferrer, federat nº38, assistent a la Assamblea general FCOC del
dia 2 de maig i Super-Simpatitzant de la Selecció Catalana d'Orientació.

Com a Super-Simpatitzant de la Selecció Catalana d'Orientació (a patir d'ara
S-SSCO) i assistent a la Assamblea general FCOC, us faig saber que d'aquí
poc un colectiu de S-SSCOs organitzarà entrenaments, estades de
perfeccionament, venda de samarretes... per ajudar al finançament de la
Selecció Catalana d'O.
O sigui que estigueu preparats, atents, impacients per anar reben
informació.
Diumenge 23 hi ha el Campionat de Catalunya... doncs reserveu-vos un
entreno-técnic pel dissabte 22!!

Referent al que diu en Jordi amb el seu to caracteristic ...
Les 8 preguntes que fas, es van respondre a l'Assamblea. Si no hi vas ser,
els membres/president del teu club ja t'informaran de que es va parlar.
No entenc lo del tocino i la velocitat; pero per mi, siguis ric, pobre,
pare, mare, solter, estudiant, doctor, aturat, funcionari, empresari,
penques... el mèrit esportiu es mesura d'una manera: amb resultats i prou.

Apa doncs,

Lluís Ferrer
S-SSCO

-per cert; posteriorment al mail d'en jordi, algu va dir;
"Les inscripcions dels Catalans al Campionat d'Espanya de BTT-O, també les
pagarà la federació com va fer al Campeonat d'Espanya d'O a peu, ja que es
participa com a Catalunya?"... només dir que la federació no va pagar les
inscripcions.