Asunto:RE: [fcoc] Quina selecció catalana
Fecha:Jueves, 13 de Mayo, 2004  16:34:14 (GMT)
Autor:avalledor <avalledor @....Edu>

Un mini-missatge per aclarir que jo m´he presentat voluntariament com a
Coordinadora d´ACTIVITATS !!! per a l´autofinançament de la selecció !!!!!
Així que, si us plau, tota pregunta referent a quins son els membres de la
selecció, així com si poden haver-hi seleccions de modalitats apart de
l´orientació a peu, feu-les arribar a la Seleccionadora oficial: Anna Amigó.
De totes maneres, us puc adelantar que ella està confeccionant aquesta llista
de seleccionats i aviat la farà pública.

Jo no em puc extendre més per avui. estic perduda a les muntanyes de Lugo i a
dures penes he trobat un garetet des d´on escriure aquesta nota. Això si, com
ben apunta en Lluis: Reserveu-vos la data del 22 de Maig per a entrenament
tècnic i pre-escalafament pel campionat de Catalunya d´enguany. En breu us
donarem més informació.

Fins aviat,

Annabel