Asunto:[fcoc] Una pregunta per als pretendents a tenir alguna cosa a dir
Fecha:Domingo, 16 de Mayo, 2004  23:06:57 (+0200)
Autor:marc <folls @.....net>

Amics orientadors

Com que jo no em puc picar amb ningú, us diré un parell de coses, a manera d’avís, en què el consell hi és implícit:

El bosc de Moià està preciós! La pluja i la primavera han guarnit la zona de cursa de tots colors, amb tots els tons del verd.

Pel que fa a la competició en si: els que vulguin pillar txapa, ho tenen difícil. Hi ha algun 21 que s’ha inscrit a èlit. I hi ha algun èlit que no venia que sí que ve.

En fi, que us ho tindré tot preparat perquè sigui un campionat exigent.

Per cert, recordeu que en aquest mapa només s’hi ha corregut una vegada, la Lliga del 2001.

Ah! I una pregunta:

Faran el triplet els guanyadors de la ultrallarga i l’esprint?

fOlls