Asunto:RE: [fcoc] Una pregunta per als pretendents a tenir alguna cosa a dir
Fecha:Lunes, 17 de Mayo, 2004  13:02:36 (+0200)
Autor:Lluís Ferrer <koldoff @.....es>

Això que vol dir??? Marc??

Tan maco i tant VERD que ho ha deixat la primavera, ...també afecta als verds del mapa?
Que finalment ve el mega crack del BO (en Tommi) a repassar-nos a tots???
Que en Biel renuncia al Campionat H21 per humiliar-nos???

...jo, ja vaig dir que pagava "vermut"... i ningú m'ha dit res!!

Lluís (el xulo)