Asunto:Re: [fcoc] Llers
Fecha:Martes, 15 de Junio, 2004  16:33:26 (MET)
Autor:crescalv <crescalv @........es>

Tema:resposta al misteri de la fita 54 i felicitacions als
organitzadors

Resposta a la pregunta de la fita 54:

Segons el Ferran,que m'el vaig trobar en mitja cursa,em va
comentar uns 200 metres.Jo que vaig estar una estona ja sense
la presió de la competició vaig calcular uns 150 m, però potser
estic exagerant.De totes maneres,el desplaçament era
important.En quan a la pedrera,encara que hagi crescut molt.,no
ho ha pogut fer pel nord,on hi havia uns murs claríssims que si
eren una referència molt bona.A més tenint en compte el
desplaçament de la seguent fita,ja podeu tenir una idea(els
d'elit) del desplaçament de l'anterior.´
Conclusió: l'única manera de clavar les 2 fites en élit era
equivocant-se.
Potser el discurs que estem fent resultará cansat pels
organitzadors,però es important per tots els orientadors i
sobretot per consolar als que van abandonar per no trobar-les o
els que vam perdra mitja hora i van escombrar  fins les pedres
del terreny.
FELICITATS ALS ALIGOTS:
De tota manera hem de felicitar la feina feta i dir en el seu
favor que no s'ha de desmereixer una competició i sobretot la
feina que costa molt i que es fa perquè uns altres gaudeixin.No
pasa res si s'anul.la una cursa,no vol dir res en contra de la
feina d'organització d'un club.Recordem que també va passar al
Campionat d'Espanya,que es la competició més important i
preparada de totes.De les errades se n'apren,i tots les hem
comès alguna vegada.Les crítiques sempre les hem de fer
constructives i ajudar i sempre felicitar als organitzados.
ANIMS I BONA FEINA ALS ALIGOTS

Carlos Rescalvo

 Bones! Responent al Salesenkho us puc dir que qui tingui el
mapa de
> l'any 93 de Llers podrà saber on estava ubicada en realitat
la fita 78 o
> la 54, o les que vulgueu, perquè aquell mapa és més gran i hi
surten
> zones que no sortien en el mapa del diumenge.
> Fins a Guils,  Jordi.

Llers i

segurs que el
recuperació a la

intractable t'has
carrera i en cap

diferent i és

júniorELIT s'ho

jordi@...

_______

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
~^~

http://elistas.net/ml/135/7479826873/cdokpwf3dpn

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
~^~

crescalv@...
> [...]
>
>     El pasado miércoles 7 de Abril, 50 de nuestros abonados de
>   PrimiSistema100, se repartieron el MAXIMO PREMIO DE LA
BONOLOTO.

>   Hasta ahora, nuestra Peña de Primitiva ha repartido un
total de

>                     !!!  2,430,555 Euros !!!
>
>    Apúntese ahora y cace los millones. Visítenos sin
compromiso.

> Haz clic aqui ->
http://elistas.net/ml/140/6782698367657686/qjf3yufd3ft

~^~