Asunto:[fcoc] Ski-O
Fecha:Domingo, 6 de Enero, 2002  23:07:41 (+0100)
Autor:naturetime <naturetime @........es>
En respuesta a:Mensaje 148 (escrito por Toni Camacho)

Hola, Soc en Joan Carbonell del XX i un dels responsables de la Ski-O. El que no
sabia era aquesta tradició "gafe" que arrossega la Ski-O. Un any més
coincideixen les dues competicions a les mateixes estacions d´esquí de fons.

Des de l´organització us volem informar que s´intentarà no alterar el programa
establert, i que si aquest es modifica, ens afecti el menys possible.

Fins a noves noticies, rebeu una forta Salutació del Club Xino-Xano i un
Magnífic Any Nou.

Joan Carbonell