Asunto:Re: [fcoc] eleccions FEDO
Fecha:Jueves, 29 de Julio, 2004  08:33:17 (+0200)
Autor:fcoc <fcoc @....info>

Bon dia,

Una coseta més sobre les eleccions:
La FEDO ha contracta amb correus l'apartat postal núm. 1015, i preguen que en
els propers enviaments (també les votacions), per correu ordinari, a més de la
direcció habitual s'inclogui el número de l'apartat.

Només podran exercir el vot aquells que estaven inclosos en el cens que han
anat rebent els clubs.
Juntament amb el butlletí rebreu les paperetes i el sobre per poder votar.

Salutacions,

FCOC

3A//www.hotmail.com&HL=LINKTAG1OPENINGTEXT_MSNBH