Asunto:[fcoc] Necessito company Raid de Rebost 2004
Fecha:Martes, 31 de Agosto, 2004  01:11:28 (+0200)
Autor:FLIP <fgr85500 @........es>

Hola:
No tinc parella per el Raid de Rebost, si algú està en situació similar i vol fer el circuit B, sense anar molt ràpid, estic a la seva disposició Felip Gili.
639.37.96.64

El 18 i 19 de Setembre, torna el Raid

Vè RAID de REBOST - Pirineus Catalans

Trekking d'orientació per parelles, en mitja i alta muntanya, amb campament de bivac a 1700 metres d'alçada.

Cinc circuits per a poder triar el que més s'adapti a les teves característiques.

Participació de corredors de tot l'Estat i d'Europa.

Quotes reduïdes per a federats FEEC.

http://www.refugi-de-rebost.net/raid

Organitza: Federació de Curses d'Orientació de Catalunya