Asunto:[fcoc] Samarreta tèrmica
Fecha:Domingo, 17 de Octubre, 2004  21:17:25 (+0200)
Autor:Eduard Garcia <duducorre @.....es>

Orientaires tots:
Avui, amb l'emoció d'haver corregut en uns boscos espaterrants, m'he oblidat una samarreta tèrmica negra a sobre d'una de les tanques de la zona d'arribada.
Si algú l'ha trobat i em fa el favor de tornar-me-la, s'haurà guanyat un bon suc de civada pel meu compte!!!
Aprofito per felicitar els companys del club UEVic que ens han preparat unes curses del més alt nivell.
Salesman, no posis el llistó tan alt que diumenge que ve organitza el Farra-O i tothom compararà!
Ens veiem doncs a Sant Andreu de la Barca!
Dudu