Asunto:Re: [fcoc] Noticies internacionals v.4
Fecha:Lunes, 25 de Octubre, 2004  02:35:02 (-0700)
Autor:dani rodri <dani_rodri @.....es>
En respuesta a:Mensaje 1613 (escrito por Lluís Ferrer)

Hola a tots

Unicament comentar jo que vaig estar a la World Cup de
Dresden animant al Roger i la Ester:té molt de merit
aixó que estant fent ells solets. En Roger es va
"cascar" un cursa de 15 km lineals!!!..i no estava
content per no haver baixat de les dos hores...per una
mica menys de 2 minuts!!

El ambient de orientació que hi ha en una prova de
Copa del Mon es increible. I el terreny es magnific.
Força complicat pels munt de tallats i roques.

Jo vaig correr  el campionat de llarga distancia de
Alemania. En aquesta época els boscos aqui están amb
el canvi de colors de la tardor molt macos.

Salutacions des de Munich

Dani Rodriguez

http://www.2004worldmtbo.org/index.html?page=latestnews.html

> Lluís

>   Algunos de los cientos de artículos en
> venta/subasta en eGrupos.net

>  * Grabadora GE complemento Grabatel (700 MXN)
>    -->> http://www.egrupos.net/artid/72
>
>  * Piso en el Vendrell ( Tarragona ) (138127 EUR)
>    -->> http://www.egrupos.net/artid/73
>
>  * Su teléfono convencional con música de espera!
> (180 MXN)
>    -->> http://www.egrupos.net/artid/74
>
>  ¿Tienes algo que deseas vender? ¿O comprar? Visita
> ya WWW.EGRUPOS.NET

> http://www.eListas.net/
> El sistema de Listas de correo y Newsletters más
> [...]

Declare Yourself - Register online to vote today!
http://vote.yahoo.com

 * MUÑECA: BAÑERA DUCHA BARRIGUITAS , EN CAJA (11.08 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/27

 * MUÑECAS: BARRIGUITAS SIRENITA PELIROJA, EN CAJA (9.8 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/28

 * LAURA TOYSE: TOÑO GRANAJERO, CON SUS ACCESORIOS, REF. 1... (12.8 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/29

http://www.eListas.net/