Asunto:[fcoc] cal o no cal....
Fecha:Lunes, 25 de Octubre, 2004  10:31:26 (GMT)
Autor:arnaujb <arnaujb @......com>

cal o no???
aquesta es la pregunta que es fa la majoria de la gent que vam assistir al
curs de traçadors celebrat aquesta setmana passada.
Cal felicitar al farra-o per la cursa?? cal felicitar al controlador
descontrolat que va controlar???
Per part meva i despres de valorar-ho, es salven per les cerveses fresques
de l´arribada... (per alguna cosa em vaig fer del farra)
Bueno, felicitats, era la primera cursa que feia a St. Andrew of the Boat, i
no m´acabo de creure que despers de tornar a mirar el mapa, passes per tants
blancs, o verts 1.
Així que fins el cap de setmana proper, i espero que fins moltes mes aquest
any.
Gracies a tots els farras, als no farras (lluisbo), i per finalitzar la
persona que va acabar de donar la nota a una cursa esplendida, sobretot
pensant en els regals especials dels elit.
Gracies Barbara, jo vaig aconseguir-ne un, com m´havies recomanat que fes!!
Arnau.

 * RELOJ CARRILLON DE PIE DE MADERA DE NOGAL BARATISIMO (Puja a 219 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/13

 * Argentinos Juniors - Su hora más gloriosa (Puja a 20 ARS)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/14

 * El Mas Chiquito Kenwood Th-K7 Multibanda (300 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/15

http://www.eListas.net/