Asunto:[fcoc] identificació del portadors de premi
Fecha:Lunes, 25 de Octubre, 2004  13:34:37 (GMT)
Autor:avalledor <avalledor @....Edu>

M'han reptat a que identifiqui els portadors dels premis categoria Homes, a St
Andreu de la barca. Com que no he estat a la prova i encara no han sortit els
resultats, tinc molt poques pistes. Pero alguna ja ha caigut, aixi que alla
vaig...

basant-me en la foto publicada a www.badalonaorientacio.com, crec que ...

el del mig, es un noi bastant prim i un pel mes baix que el de la dreta, jo
diria que es el Lluís Bedós.
el de la dreta de tot (mirant la foto) i que porta el premi posat, és més
catxes que el suposat Lluís Bedós, jo dic que és l'Arnau.
i el de l'esquerra de tot... ???? no ho tinc clar, és més baixet que els altres
dos, jo diria que pot ser el Jordi Sales però no sé si ell porta aquest
rellotge.

em sobta que cap de les cames alla presents siguin les del Biel, pero he llegit
a algun lloc que hi ha hagut corredors que s'han oblidat de picar alguna fita,
aixi que assumeixo que potser el Biel ha estat un d'ells?

Apa, ja em direu si he encertat algo...

Annabel