Asunto:[fcoc] Equipació
Fecha:Martes, 29 de Enero, 2002  23:06:26 (+0100)
Autor:Omar Alvado <omarcuerpazo @.....es>

Hola, i perdoneu l'intromissió a la vostra llista, però us volia
demanar un favor.

Em fa moltissima il·lusió tindre una equipació de les que utilitza la
Seleçao Catalana, i em farieu una persona realment feliç si algu em
digues a qui li l'he de demanar. No l'utilitzaria a les Curses de Lliga
Estatal, es només per el plaer d tindre'l.

Espere que no us moleste. Ja em contestareu. Una abraçada.

Omar Cuerpazo

Do You Yahoo!?
Yahoo! Messenger!