Asunto:[fcoc] se que alguns em mataran, eh!! xinos!!
Fecha:Martes, 26 de Octubre, 2004  19:37:47 (GMT)
Autor:arnaujb <arnaujb @......com>

Tan sols dir que creec que la pagina del farra-o, com molt be diu la del
badalona, val molt la pena, i qui no la miri, que no vingui a Torroella.
Pq sino, de que es parlara???
Felicitar al DUDU(que pilota soc) per les fotos i peus de foto de la pagina.
Fan passar una molt bona estona.
Fins a Torroella, i si mes no, tireume una foto per immortalitzar que vaig
estar alla, que despres de les fires de Giroan, qualsevol se´n recorda!!
OI Marc??? Farrero...... ooo........

 * Finca de 300 fanegas en Tierra de Barros  (Badajoz) (7813 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/138

 * Range Rover 2.5 DSE FullEquip 1997 (24000 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/139

 * Vendo piso en la Urbanización Guadamolinos,Guadarrama (215000 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/140

http://www.eListas.net/