Asunto:[fcoc] GR-11
Fecha:Miercoles, 19 de Enero, 2005  22:40:05 (+0100)
Autor:Alberto G <albertito_gg @.......com>

Hola a tots, soc Alberto García. Escric aquest missatge, per donar-vos a
saber que el proper més de Juny, tinc pensat començar el GR-11, un camí de
gran recorregut, que va des de Irun fins a Cap de creus (prop de 800 Km.),
tinc pensat realitzar-lo en 47 etapes, una etapa per dia, seria mig Juny y
tot el més de Juliol més o menys. Doncs això , volia dir, si algú està
interessat en viure aquesta “aventura”, ho sap d’alguna persona que pugui
estar-ho, que m’ho digui, i ja es començaria a parlar, per reservar refugis,
planificar etapes, etc.

Moltes Gracies i salutacions

Alberto

http://www.eListas.net/

 * Traje de Novia (1.1e+08 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/637

 * Obras de Arte de estilo PICASSIANO (3200 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/638

 * Apartamento para  vacaciones (6000 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/639