Asunto:[fcoc] Campionat d'Espanya
Fecha:Lunes, 4 de Febrero, 2002  18:44:56 (+0100)
Autor:Eduard Garcia <eduard.garcia69 @......es>

Campionat d'Espanya:
Jo treballó el dijous 28 de març, és a dir, el dia abans del Campionat
d'Espanya.
Agafaré el trenhotel "Gibralfaro" que surt a les 21h de BCN-Sants i arriba a
Granada a les 8:09. Val 10.900 peles (llit inclós). Amb Carnet Jove crec que
fan el 20%.
Dos coses a comentar:
1. Si algú es troba en la mateixa situació que jo i li interessa aquesta
opció, que es posi en contacte amb mi com més aviat millor (jo no trigaré
gaire a agafar el bitllet). Si som 4 potser podem comprar un compartiment
sencer i ens surt més econòmic.
2. Agrariria que algú em vingués a buscar pel matí a Granada a l'estació de
tren.
Gràcies.
Dudu

Visita nuestro patrocinador: