Asunto:Re: [fcoc] Classificació nocturnes
Fecha:Martes, 12 de Febrero, 2002  21:37:44 (+0100)
Autor:Ermengol <ermengol @........net>
En respuesta a:Mensaje 198 (escrito por Manel Tostón)

>Algú seria tan amable de fer-me arribar els resultats i la classificació
actualitzada de la lliga nocturna?
>La última que m'ha arribat és la de Vallvidrera.

A mi tb. m'interessaria

Per cert, no es podria fer que en el peu de cada missatge de la llista hi sortis
la referència a la plana de la federació?
És que cada vegada que busco alguna cosa haig d'anar al google a buscar-la
I potser tb. estaria bé posar que les respostes dels missatges per defecte
anessin a la llista i no a qui les ha enviat...

Vagi bé el dia! i ens veiem demà a la nit :-)

* e *

Visita nuestro patrocinador:
                  Apúntate GRATIS a un sorteo para ...
Pasar la noche del 14 de febrero  con tu pareja en una suite de un gran
hotel y esperando...una botella de vino, cena romántica, desayuno en la
habitación al dia siguiente y tratamiento de belleza. Vamos ¡pá morirse!
   ¡DATE PRISA - SOLO TIENES HASTA EL 12 de Febrero para apuntarte!