Asunto:[fcoc] Test Can Coll
Fecha:Viernes, 18 de Febrero, 2005  15:53:26 (+0100)
Autor:Anna Amigó <annaamigo @....com>

No se si no us en recordaveu, si no voleu o si no podeu, perň ja fa temps vaig suggerir de fer el test de Can Coll, demŕ al matí. De fet, sols 3 persones van respondre que hi estaríen interessades i jo, automŕticament vaig descartar de fer la prova amb tan poc "ambient i rivalitat".Es culpa meva no haver desconvocat la proposta, perň de fet, ja ni tan sols la vaig arribar a convocar en ferm amb hora i lloc de trobada. Crec que, tal com passava en anteriors edicions, estaria bé que fossim ben bé una dotzena.
Que ja esteu cremats de tantes competicions i tantes nocturnes? O bé us espanta el fred?
El proper dissabte hi ha possibilitat d'entrenament pre Campionats d'Espanya , l'altre hi ha el Martin K. i que us sembla l'altre? Us aniria bé el 12 de març??Sobre les 11, quan ja faci solet i hagueu pogut dormir una mica?
Us torno a demanar que envieu confirmació en cas d'estar-hi interessats, per a veure si ho tirem endavant o no. I en tot cas suggeriu una altra data.
Moltes grŕcies i animeu-vos-hi!!!

Anna

  • Enciclopedia Arqueologia de las Ciudades Perdidas (30 tomos) 1992 (Puja a 180 EUR)

  • Biblioteca Basica de los Temas Ocultos (24 libros) (Puja a 90 EUR)

  • Enciclopedia Informatica BASIC (6 tomos) (Puja a 70 EUR)
    ¡ Visita hoy mismo EGRUPOS.NET !